یزدفردا :به گزارش روابط عمومی فرماندار شهربابک؛ جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و مدیران دستگاهها و ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.


جلالی فرماندار با تاکید بر پرداختن به ارزش های انقلاب و دفاع مقدس، بیان کرد: واژه دفاع مقدس خود رهنمون کننده به ارزش‌های این کشور و مقدسات نظام است و پرداختن به این موضوع باید در اولویت قرار گیرد.

در این جلسه بر فضاسازی سطح شهر و ادارات تاکید شد و مقرر گردید برپایی موکب‌های پذیرایی و برگزاری یادواره‌های عمومی و خانگی شهدا در دستور کار قرار گیرد.

غبار‌روبی و گلباران گلزارهای شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری نشست خبری، شب شعر و خاطره گویی، برپایی میز خدمت و برگزاری مسابقات کتابخوانی و جام‌های ورزشی نیز از دیگر برنامه های مصوب این جلسه برای اجرا در هفته دولت برنامه‌ریزی بود.

 برگزاری اجتماع بزرگ مردمی با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مهمترین برنامه های مصوب این جلسه در هفته دفاع مقدس عنوان شد که با حضور مردم شهرستان انجام خواهد شد.

توزیع ۵۳ سری جهیزیه، توزیع بسته‌های هدیه تحصیلی و برپایی اردوی جهادی پزشکی با حمایت مجتمع مس شهربابک در ادامه مصوبات این جلسه قرار داده شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا